Lilla Anka design

måndag 23 januari 2012

Något för den modige...






Både när det gäller mönster och färger så är helgens alster inget för den som inte vill synas! Jag är barnsligt förtjust i retro-tyget med Noas ark och till synes en hel djungel av djur i starka klara färger. Är jag lite konstig eller? Jag fick åtminstone gott betyg av min 18-årige son: "Jag tycker att allt du syr är coolt och fräckt, mamma"!
Så då sydde jag frimodigt klart alla tokiga brokiga "Noas ark-kläder".
Jag måste bara visa både fram och bak på alla tre för motiven är så "coola"!
En skjorta i stl 92, en ärmlös klänning i stl 98 och en med kort ärm i stl 104. Den ärmlösa klänningen har rest till Spanien!!!!

2 kommentarer:

  1. Men du! Vilket otroligt häftigt tyg, i dina händer har det sedan blivit ännu snyggare! Wow.

    SvaraRadera
  2. åh det där är något av det snyggate tyg jag vet! Så fint det blev med rena fina modeller som du gjort här. Jag har köpt en väska i det som jag har använt jättemkt. Köper gärna av dej om du har mer!

    SvaraRadera