Lilla Anka design

måndag 3 januari 2011

TÄVLING hos LILLA ANKA!!!!









Min blogg "Lilla Anka" Har ju fyllt ett år här under julhelgen så jag tänkte fira med en liten tävling. Priset får vinnaren välja själv! En valfri klänning/skjorta/byxor upp till stl 110 (vinnaren får önska tyg,färger och storlek) eller ett par ullvantar i damstorlek. Vantarna är sydda i kokt ull, fodrade med fleece och dekorerade på ovansidan. Ni kan se dem i inlägg här före jul.
För att tävla skriver du en kommentar till mitt inlägg. Vill du tävla med två lotter så länkar du eller skriver om min tävling i din egen blogg eller hemsida!
Tävlingen avslutas den 21 januari!

61 kommentarer:

  1. Hej Annika! Ja, jag jobbar som en häst på det, shopen ska blir snyggare, men det är ju hur mycket jobb som helst! TACK för dina alltid glada kommentärer, nu vill jag oxå vara först här, grattis till ettåringen!, jag tävlar om en valfri plagg, hoppas hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  2. Heja Aleisa! Än så länge är du ensam i tävlingen! Det kanske inte är någon mer som vill vara med! Vad vet jag!? Då vinner ju du!

    SvaraRadera
  3. Nej det kommer flera, men klart man vill vinna!

    SvaraRadera
  4. Nope! För här kommer jag och vill vara med! :) Grattis till din blogg som fyller 1 år! Hittade hit för någon dag sedan via någon annan syblogg. Vad mycket fint du syr. Här ligger man verkligen i lä... Länkar till din tävling på min pyttelilla blogg.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Nu har jag mailat dig ang. en förfrågan. Även länkat i min blogg till dig, men den har lösenord som du kan få vid förfrågan. Otroligt härliga kläde du gör!!
    mvh jeanette wallin adieuu@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Vilka fina kläder! Är gärna med och tävlar!
    Mvh susanne.wallin@spray.se

    SvaraRadera
  7. Grattis!
    Jag vill gärna vara med i din tävling, två lotter till mig :o)

    SvaraRadera
  8. Grattis till 1 år, du gör kanonfina kläder!! Vill gärna tävla med två lotter, och jag har länkat här:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2011/01/barnplagg-eller-ullvantar-hos-lilla.html
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  9. Grattis till ett år! Jag vill gärna vara med. Har länkat i min blogg. Håller tummarna nu! :)

    SvaraRadera
  10. Vilka fina saker. Jag är gärna med och tävlar. Har själv en treåring som just fått en liten kusin (2 dagar gammal nu) så det finns säkert något fint att hitta.

    Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/january/valfri-klanningskjortabyxa-211.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  11. http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2011/january/tavla326.html
    Jag är med! :) Vad fina grejer!
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. grattis till bloggen! vill gärna vinna en klänning i stl 68 till min lilla dotter!

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt trevlig helg kram Linda

    SvaraRadera
  13. jag vill vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  14. grattis till din fina blogg..jag är en farmor som vill vinna något fint till lilla Greta som snart fyller ett år...du har så finna klänningar bla.

    SvaraRadera
  15. Jag tävlar gärna med 2 lotter så jag har länkat:
    http://ytterligare.blogspot.com/p/tavlingar.html

    SvaraRadera
  16. Vill jättegärna vara med och tävla, har dessutom länkat i bloggen!!

    http://tesked.blogspot.com/

    SvaraRadera
  17. Åh, jag är med :)
    många kramar

    choklad@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är med och vill ha två lotter så jag länkar här; http://joosefineatavlar.blogspot.com/2011/01/valfritt-plagg-211.html

    min mail; fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej! Är jättegärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/01/kladesplagg-21-jan.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna vara med och tävla! En klänning i storlek 104 skulle jag nog önska om jag hade turen och vann!
    Har länkat hit från min blogg.

    SvaraRadera
  21. HEj hej klart att man är med!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  22. Grattis till 1-åringen! Jag tävlar med 2 lotter!

    SvaraRadera
  23. Riktigt fina kläder och jag är gärna med och tar 2 lotter!

    Har bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/january/valfri-klanningbyxa-eller-skjorta-211.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. jag är gärna me o tävlar; har länkat här oxå: http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/21-jan-valfri-klanningskjortabyxa.html#comment


    emjo_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Jag vill så klart vara med i tävlingen! Dina kläder är ju så fina! :)

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med :) Ett par vantar hade ju gärna suttit fint!

    Ha en fin dag!
    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med :-)
    För en extra lott har jag länkat i bloggen
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/21-januari-vinn-barnplagg-eller-vantar.html

    Spacegirl_@spray.se

    *hoppas på tur*

    SvaraRadera
  28. Jag köpte en klänning av dig på tradera innan du ens hade öppnat din blogg. Klänningen blev dotterns favorit och det är den än!!
    hoppas på tur...så min dotter kan få en ny favorit
    nilssonsofie76@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Har länkat på min blogg. :)
    www.lagomtnormativt.blogspot.com/p/tavlingar.html

    SvaraRadera
  30. Hej. Här har du en 23årig 2 barnmamma från den lilla byn Vagnhärad. Själv har jag två pojkar i ålder 2 och 3 år men skulle jag ha lyckan med mig skulle jag välja en underbar pippi klänning till mitt kusinbarn.

    Ha det gott/ Malin
    (tednygren@hotmail.com) sambons mejl då min ej vill fungera.

    SvaraRadera
  31. Vad mycket fint du har sytt!
    Klart att jag vill vara med och tävla om så fina kläder!
    Om jag skulle vinna så skulle jag välja ett par byxor till min son.
    Mvh Marie

    SvaraRadera
  32. Klart att jag är med och tävlar!

    Har tipsat om tävlingen på min FB (elin jonsson)http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=137771192949188&id=711087259&ref=notif&notif_t=like#!/profile.php?id=711087259

    *håller tummarna stenhårt*

    KRAM

    elin_pumaior86@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Åh vilka fina kläder du gör. Jag är självklart med och tävlar.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Självklart vill jag vara med och tävla om ett så fint pris!

    Mvh Neoma/Mari

    SvaraRadera
  35. 1. jag skulle mer än gärna vilja vinna denna underbara (brun/rosa med blommor) klänning som du har gjort till min lilla Hilma, Den skulle passa som handen i hansken. :)

    2. har länkat på min blogg:
    http://florafie.blogspot.com/2011/01/deltar-i-tavling.html

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med!
    Vinner jag önskar jag vantar.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/01/21-jan-vinn-klader-eller-vantar.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  37. Hej & Grattis!

    Vilka söta klänningar :) Är jättegärna med och tävlar med 2 lotter. Länkar på min FB-sida hit.

    Hej från Petra

    SvaraRadera
  38. grattis!!
    vilka fina kläder=)) jag vill vara med och har länkat så två lotter här- http://bitskemma.blogg.se/2011/january/lillaankan21jan.html

    lakritzflicka@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Är gärna med och vill helst vinna vantarna:)
    Har tipsat på min sida http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/klader-eller-vantar.html

    SvaraRadera
  40. Jag vill vara med och tävla!

    Har även tipsat i min blogg!
    http://annikatavlar.blogspot.com/2011/01/barnklader-eller-fina-vantar.html

    SvaraRadera
  41. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Om jag har med turen på min sida skulle jag jätte gärna vilja vinna Hello Kitty klänningen i strl 92.

    Har tipsat på min blogg:
    http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2011/january/21-jan-vinn-klader-eller-vantar.html

    Mvh//Anna Vid
    melinasmamma@live.se

    SvaraRadera
  42. Jag vill förstås vara med! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  43. jag vill vara med och håller tummarna för att jag vinner ett par underbara vantar!

    SvaraRadera
  44. Å vilka fina kläder, jag sörjer lite att min yngsta redan är sju år och inte längre kan ha stl 110..Men ett par vackra vantar skulle glädja mej oerhört mycket!
    Har länkat från högerlisten i min blogg!

    SvaraRadera
  45. Tar gärna 2 lotter :)

    Har länkat här: http://tovis88.wordpress.com/2011/01/12/3229

    ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  46. Åhhh, jag vill gärna vara med och tävla om de fina tröjorna!

    Jag länkade hit på min Facebook, gills det?

    /Ami

    olovsdotter@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Ja e me o tävlar !! ;D

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Grattis till 1-åringen visst vill jag vara med i tävlingen.
    Jag tar två lotter och hoppas på en vinst av ett par av dina fina vantar.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  49. Jag är med!!!! Med en lott bara. Ser att du kommer från Skåne. Var i Skåne? Vi är några stycken från Skåne som ska träffas på Grand Hotell i Kristianstad den 5 februari och hålla syjunta. Där är plats kvar. Vi är i nuläget 11 stycken vara 10 är bloggare. Läs mer i min blogg under syträff i mina kategorier.

    SvaraRadera
  50. hej! jag är gärna med pa 1 lott.

    SvaraRadera
  51. Hej! Jag vill självklart vara med i din fina tävling och tar såklart två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2011/january/21-jan-vinn-klader-eller-vantar.html

    Hoppas på tur, ha det gott så länge!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Med en flicka på 3 år och en på 6 månader är det omöjligt att hitta kalaskläder till dem i matchande tyger så nu håller jag tummarna för att jag skall kunna uppfylla min önskan här... Endast en lott dock.
    Ha en underbar dag!
    Mvh Terese
    terese.rhodin@comhem.se

    SvaraRadera
  53. Jag tar jättegärna chansen, hoppas turen faller på min lott...! :)


    kawwe@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Wow, vilka underbara plagg! Jag tar gärna två lotter. Tack för vinstchansen!

    SvaraRadera
  55. åhhhh, superfina klänningar, är med och tävlar och hoppas på min tur.
    malinmal@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Grattis till ett ar och tack för en jättefin blogg! Det är alltid roligt att kika in!
    Jag vill ocksa vara med och tävla och har länkat fran min blogg! Jag haller tummarna!

    SvaraRadera
  57. Vilka söta plagg i underbara tyger! Skulle välja en klänning ifall jag vann. Jag har länkat här: http://muminmammatavlar.blogspot.com/2011/01/valfritt-plagg-i-valfritt-tyg.html
    Camilla muminmammaliv@gmail.com

    SvaraRadera
  58. Kul. Jag satsar på dubbla lotter:

    http://evamar.blogg.se/2011/january/valfri-vinst-21-jan.html

    SvaraRadera
  59. Jag skulle gärna vilja vara med i din tävling, du gör så underbart söta barnkläder & fina vantar!:)
    Min länk: http://favolosa.blogg.se/2011/january/underbara-sybloggar.html

    SvaraRadera
  60. jag vill gärna vara med och ha chansen att vinna en av dina fina alster.
    Är själv inte jätte duktig på att sy och tycker om klädesplagg som inte alla andra har.
    Så jag håller tummarna att min plutt oskar om fyller 1 år på måndag har turen att vinna.
    Trevlig helg!
    kramar Anna

    SvaraRadera
  61. o vad rolig tävling. jag är gärna med. något färgglatt skulle jag vilja vinna. :) martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera