Lilla Anka design

tisdag 10 april 2012

Utlottning vid 20000 sidvisningar!!!!!!!!

HURRA!!!!! Jag har haft över 20000 sidvisningar på min blogg. Det firar jag med en liten utlottning. Visst vill du vara med? Vinnaren får välja valfri vara ur min butik på Epla.se eller min Bloggloppis.
En lott får du om du skriver en kommentar till det här inlägget. Två lotter får du om du blir följare till min blogg. Tre lotter om du visar i din "blogglista" i din egen blogg att du följer "Lilla Anka"! Naturligtvis har ni som redan följer min blogg och har Lilla Anka i sin blogglista automatiskt tre lotter när ni kommenterar och skriver att ni vill vara med och tävla. Sista tävlingsdagen är fredagen den 20 april. På lördagen sker dragningen. Fram tills dess fylls mina butiker på med nya varor!

11 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med och tävla! Två lotter till mig tack!

    SvaraRadera
  2. klart jag vill tävla! grattis till alla besökare

    SvaraRadera
    Svar
    1. just det, jag följer ju såklart din fina blogg!

      Radera
  3. jag vill vara med...!
    du finns med i min blogglista, och nu är jag följare, så 3 lotter!

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med och tävla, två lotter.
    Susanne i Finland (susannekuusikorpi@gmail.com)

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla sidvisningar! Jag tävlar gärna, tre lotter tack:).

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag vill gärna vara med, två lotter tack, skulle gärna tagit tre men jag har ingen funktion att visa vilka bloggar jag följer...
    Mvh
    Monya
    //blueeiz.blogg.se

    SvaraRadera
  7. ÅÅhh! Jag vill gärna vinna så fina kläder! Är med och tävlar och jag följer bloggen! :)/ Elin
    svensson.79@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna också vinna! 3 lotter till mig och hoppas på vinst! :-)

    SvaraRadera