Lilla Anka design

söndag 13 december 2015

Lucia hon är här igen!

Så  kom hon äntligen med ljus i håret och lyste upp i grådasket! Lucia hon är här igen!!! Idag har det varit fint luciafirande i vår fantastiska medeltidskyrka(min arbetsplats!) En dag som denna är man så tacksam för sitt jobb, ja det kom allt en liten tår i ögat. Lilla Anka blev rörd! Fast så var det också en alldeles speciell tjej som var årets Lucia. Lucia-firandet fick en ännu djupare mening och det var absolut rätt flicka med ljus i håret!
Den här lilla lucian fick sedan lysa upp vårt matbord! 

Nu är jag igång med vinterstickningen. Raggsockar i år igen! Mina fötter gillar inte vårt kalla golv och nu skall det ju bli vinter så då gäller det att förbereda sig........ Eller kanske så blir de en julklapp till någon, jag får se vad jag tycker när de är klara!
Hoppas att er Luciadag har varit lika fin som min! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar