Lilla Anka design

måndag 24 oktober 2011

FN-dagen!



Idag på FN-dagen tänker jag på FN´s barnkonvention om alla barns rättigheter och lika värde. Jag tänker också på mitt lilla fadderbarn Nesriya i Etiopien och hoppas att det lilla jag bidrar med till henne skall komma till glädje och nytta. Pengar från min försäljning av det jag syr går ju just till mitt fadderbarn och Barnfondens projekt där hon bor med skola, vatten och vårdcentral.
Min vän AnnaLena har ännu en gång varit där på besök och förmedlat lite presenter och hälsningar.
Jag ser tydligt på de bilder jag fått av AnnaLena att Nesriya har vuxit och ser mycket gladare och frimodigare ut än tidigare. Så roligt att se!
Tack AnnaLena för att du gjort detta igen! En dag tänker jag följa med dit för att få uppleva det själv!
Och än en gång tack till alla er som köper mina alster och bidrar till detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar