Lilla Anka design

onsdag 3 augusti 2011

Födelsedag!!! GRATTIS!


Idag fyller mitt lilla fadderbarn i Etiopien, Nesriya, 9 år!! Genom Barnfonden stöttar jag Nesriya och hennes familj, skolan och vårdcentralen i byn. Pengarna kommer från överskottet på det jag knåpar ihop och säljer i "Lilla Anka design" .
Ett stort TACK till alla er som beställer och handlar av mig och på så sätt hjälper mig att hjälpa!!!
Jag har skickat en födelsedagshälsning till henne, men jag vet inte om den har kommit fram till idag. Det är så svårt att veta hur lång tid det tar när man skickar något dit. Tydligen är det lite olika, beroende på om och när posten levereras till landsbygden.

2 kommentarer:

  1. Har äntligen semester och tid att kika på din blogg, den gör mig alltid lika glad. Om du vill ha säker postgång till Ayinage så är planen att jag åker dit fjärde eller femte oktober. Kram Annalena

    SvaraRadera
  2. Anna Lena! Den säkra postgången vill jag gärna nyttja!

    SvaraRadera