Lilla Anka design

onsdag 25 maj 2011

Vad är det för fel på mig?






Nu för tiden är det ju så vanligt med olika "diagnoser", så då undrar jag bara: Vad är det för fel på mig??
1.Jag kan inte sluta att sy små kläder, trots att jag inte har några småbarn längre! 2. Jag syr helst flickkläder men har själv tre pojkar!
3.Jag kan inte låta bli att köpa fina tyger, jag ser direkt vad jag kan sy av det och så köper jag!
Nåja, jag har ju roligt och sköter i övrigt vad jag skall (förutom städningen då som är så tråkig!)och jag skadar ingen.... tror jag!
Flera "ufon" ser ni här och så en liten kjol som jag sytt i kväll i det senast köpta tyget. Det är riskabelt att åka till Panduro för att "bara" köpa lite band!

3 kommentarer:

  1. Å my god, u make it! det är skittsnygt med den turkoslimegröna, modellen vet vi om, så söt, men kjolen då? eller jag vet inte jag gillar alla! diagnos:underbart somrigt! förresten på väg till Malmö träffade en ekotante som liknade ganska mycket min, men hon hade biblen i handen och läste så hon är mest på det kyrkiga hållet trpor jag!

    SvaraRadera
  2. Kanske just därför du gillar att sy flick kläder, för att du bara har pojkar? Och inte fick göra små söta saker när de var små.....för det är ju så att det FINNS inte lika söta pojk kläder. SUPERSÖTA kläder du har sytt!! =)

    SvaraRadera
  3. Ha-ha vad jag känner igen mig! Fast som sagt det enda som blir lidande är städningen, och världen exploderar ju inte av lite damm ;). Sew on!

    SvaraRadera