Lilla Anka design

söndag 16 augusti 2015

Halloj igen! Jag virkar...

Åter i nutiden efter all "medeltidssömnad" har jag börjat virka! Jag får se vad det kan bli av det. Jag har samlat på mig så mycket garn som aldrig har blivit något av, så nu tycker jag att det är dags.
Egentligen brukar jag virka och sticka på sommaren för det är ett så lagom pyssel att ha med i solstolen. Men i sommar har det inte blivit så.
Jag har handsytt mina medeltidsplagg och det är det jag har pysslat med i år. Sedan har ju vädret varit lite lurigt: rätt som det regnat så har det kommit en skur..... men jag klagar inte! Sommaren har varit helt ok och vecka 32(medeltidsveckan i Visby) var helt underbar!
Hoppas att du som läser det här också har haft en bra sommar och är på G inför hösten.
Just nu virkar jag rosa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar