Lilla Anka design

lördag 13 december 2014

Julflyt!

Idag har vi haft flyt! Så mycket som har hunnits med utan att jag har upplevt det stressigt! Vi har varit på två loppisar, städat, strukit juldukar och gardiner, satt upp julgardinen i köket, köpt en gran(stor och vid som vanligt, oj, hur skall den få plats?) gjort en dörrkrans, gjort köttbullar och risgrynsgröt!!!
Nu är jag nöjd med dagen och inte alls så trött som jag tycker att jag borde vara när jag läser allt jag skrivit att jag hunnit med!
Kransen till vår allmogeblå ytterdörr! Kanske får den något äpple till imorgon.
Dagens loppisfynd: Brunt hjärtetyg att sy något av till nästa jul och blåblommigt att sy en vår/sommarklänning av kanske? Den röda retro-julduken vågar jag inte klippa i för då skriker den nog! Får se om jag har någon stans att lägga den i jul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar