Lilla Anka design

onsdag 31 december 2014

Gott slut och gott nytt år!

Oj! Redan nyår! Tiden går fort när allt snurrar på! December och julen bara swischade förbi (som vanligt!) Varje år tänker jag: Nästa år skall jag börja med julstök och pyssel tidigare, för det är ju så roligt! Så idag tänker jag det samma, att till nästa år så......... Jag satt förresten tidigare idag och tänkte på en julklänning som jag ville sy.......men hejdade mig och började klippa lappar till ett lapptäcke istället. Julklänningen spar jag tills i oktober, men då sätter jag fart!
Hoppas att ert år har varit bra!?
2014 har varit ett bra och "lagom" år för mig, så jag känner mig nöjd och tillfreds!
Tack till er som handlat och beställt av mig under året. Pengarna för mina saker är skickade till lilla Nesriya och hennes familj i Etiopien. Jag fick brev från dem i dagarna och de är så glada och tacksamma för det de får och att dottern kan gå i skolan.
Det jag fått in i december utöver det jag skickat till Etiopien har jag lämnat till Svenska kyrkans julprojekt "Låt fler få fylla fem" som jag berättat om i ett tidigare inlägg. Stort TACK till er som budat på mina auktioner på Tradera!
Nu önskar jag er en trevlig och god nyårsafton och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Här ser ni tygerna för 2015 års roliga projekt! Detta är ett medeltidsprojekt och det skall bli riktigt roligt! 

1 kommentar: