Lilla Anka design

söndag 5 oktober 2014

Höst igen!

En klänning till i samma stil som den igår. Nästan samma fast en storlek större.
Jag älskar de här fina retrotygerna i höstfärger. Särskilt nöjd blev jag med mönsterpassningen fram.....men bak blev det lite sämre eftersom jag fick ha bakstycket delat för att tyget skulle räcka. Helt ok ändå tycker jag.

Egentligen borde jag kanske ha sytt en klänning med änglar på eftersom det är Mikaelidagen idag, alltså den helige Mikaels dag! Men så blev det visst inte, men jag fick en kul idé! Får se vad det kan bli av den!?

2 kommentarer:

  1. Ljuvlig klänning! Väntar med spänning på mitt tjocka paket. Minns knappt vilka klänningar jag beställde...
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Paketet är på väg! Borde vara framme när som helst! Kram!

    SvaraRadera