Lilla Anka design

onsdag 25 juni 2014

Snart SEMESTER!

Snart har jag semester!!! Skönt, för nu är jag "litta lasig" som man säger på skånska! Trött alltså! Det skall bli sååå skönt med ledighet! Då skall jag sy klart årets medeltidsoutfit! Det blir en mörkgrön ylleklänning med massor av handgjorda knappar.....tror jag.....om jag orkar, annars blir det snörning!
Jag skall sitta på vår sköna altan och sy och sy och sy.....Klar skall den vara till vecka 32 och medeltidsveckan i Visby! Tror jag klarar det!
Men ikväll har jag serverat hamburgare och korv till 130 personer på jobbet! Rätt roligt det också, men man blir lite trött. Nu är det bara en dag kvar att arbeta!!!! Sen SEMESTER!!!!

1 kommentar:

  1. Å, bara en dag kvar... Härligt!
    Låter som en bra plan att sitta på altanen och njuta!
    Ha en fin dag, kram...

    SvaraRadera