Lilla Anka design

måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!

Nu vill jag önska alla dem som tittar in i min blogg ett riktigt Gott Nytt År! 2012 har varit ett bra år för mig och min familj! Barnen har blivit ännu ett år äldre(men det har väl inte vi föräldrar?!). Barnen börjar bli vuxna och jag fortsätter att sy barnkläder! Ja, lite annat har det ju blivit typ gardiner, kuddar, vantar, iphonefodral, väskor och faktiskt några plagg till mig själv. Mitt härliga fadderbarn NESRIYA i Etiopien har fyllt 10 år och min goa blogg-vän Anna Lena har återigen varit där på besök. Presenter och hälsningar överlämnades och jag vet att flickan mår bra och utvecklas!!!! Underbart! Familjen har också utökats under året. Närmare bestämt med en ung herre vid namn Casanova. En tvåårig halvblodsvalack som under våren skall ridas in och bli min träningskompis och följeslagare de närmaste 10-15 åren om inget oförutsett händer. Spännande att se fram emot!

1 kommentar: