Lilla Anka design

söndag 18 november 2012

Ooooo....loppisfynd!

"Råkade" slinka in på min favoritloppis i helgen när jag egentligen var på väg till Biltema för vinterrusta cyklarna! Men varför inte passa på när man ändå är ute på vift? Tur för mej det! Vilka fynd jag gjorde: två fina retro-juldukar och en fin blå karott med lock från Höganäs. Jag har en viss förkärlek till blått eller blåmönstrat porslin så denna nappade jag åt mig direkt. Dukarna blev jag också så glad för, speciellt den blå, den kommer att passa så bra på vårt soffbord med den folkloremönstrade ullmattan under! Den röda är signerad "Norah" och har rutor med texten på olika julsånger. Det passar ju särskilt bra för mig eftersom jag jobbar med sådant! Dukarna kommer inte att bli klänningar den här gången. Dessa vill jag ha kvar och använda. Ha en fortsatt skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar