Lilla Anka design

lördag 24 november 2012

Sega lördag!

Igår kväll var jag lite uttråkad. Inga barn hemma, maken satt vid datorn, inget kul på tv (jag tittar nästan aldrig på tv!) och jag tyckte inte att jag hade inspiration till något pyssel! Men så började jag dra i mina ylletyger och kom på att jag skulle sy ett mobilfodral. Det slutade med att jag sydde fyra olika varianter! Först två i lite romantisk stil och sedan två "tuffa". De är alla fodrade med matchande tyg och dekorerade med band, spetsar och knappar. Jag kunde som vanligt inte sluta förrän de var klara. Därför blev det ganska sent innan jag kom i säng, så idag är jag lite seg och trött. Men jag kommer igen! I kväll skall jag sy några jul-varianter!

1 kommentar:

  1. snygga... tur att man alltid kan sy när det inte är nåt kul på tv... :-)

    SvaraRadera